9 клас

Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів (17.03/19.03, 18.03/19.03)

Практична робота "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем" (31.03/01.04)

Виконати один з варіантів практичних робіт на вибір:
Практична робота_варіант 2


     Поняття мови розмітки гіпертексту (02.04)

Матеріали до уроку:
Частина 1
Частина 2
Частина 3
Практичне завдання: вправа 22, сторінка 131(підручник Бондаренко)

         Розв'язування компетентісних задач

Компетентнісніми називають задачі з різних галузей діяльності людини, які потребують від неї вміння використовувати набуті знання на практиці. Розв’язок таких задач полягає у вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань, умінь і навичок із різних предметів. Результати розв’язання задачі можуть бути отримані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін.

У ході розв’язування компетентнісних задач вам необхідно буде побудувати інформаційну модель. Ваша робота буде більш ефективною за умови активного використання інтернет-ресурсів: електрон них енциклопедій та інтернет-видань для пошуку інформації, офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи й оцінювання результатів виконання завдань.
Компетентнісні задачі з інформатики — це проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв’язують засобами ІКТ.
Для розв’язування задачі вам треба: провести змістовний аналіз реальної ситуації; визначити, які дані відомі, які результати повинні бути отримані; здійснити пошук необхідної інформації та скласти інформаційну модель об’єкта або явища, що розглядається в задачі.

Ваш досвід із використання різних програмних засобів допоможе визначити, в якому програмному середовищі оптимально реалізувати комп’ютерну модель задачі. Результати розв’язування задачі можуть бути подані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін. Аналіз результатів дасть змогу сформулювати й обґрунтувати відповідь на проблемне питання задачі.
Завдання 1  (07.04/08.04, 09.04)
   Компетентнісна задача "Створення клумби"
Група учнів вирішила розбити на шкільному подвір’ї трикутну клумбу. Скільки насіння квітів (у грамах) треба для засіювання клумби?
I. Постановка задачі
Дано: координати вершин кутів трикутної клумби.
Знайти: масу насіння для засіювання клумби заданого розміру.
II. Пошук інформації
Знайдіть в Інтернеті інформацію про види однорічних квітів. (Насіння яких квітів обрати, щоб клумба була різнобарвною? Скільки насіння квітів потрібно, щоб засіяти 1 м2 клумби?)
III. Побудова інформаційної моделі


IV. Визначення засобів опрацювання даних 
Для розв'язування задачі використовувати табличний  процессор MS Excel.

Завдання 2  (14.04/15.04, 16.04)
    Створіть презентацію з описом роботи геосервісу Google Earth. «Помандруйте» світом за допомогою Google Earth. Відвідайте одне з великих міст, переміщуючись його автошляхами та кімнатами тривімірних моделей його будівель. Зробіть на слайдах презентації фото- або відеозвіт своєї мандрівки.
Завдання 3  (21.04/22.04, 23.04)
Розробіть тест із 5–7 питань на тему, пов’язану з інформаційною безпекою. Питання та/або відповіді повинні містити малюнки. Користуючись додатком Google Форми, реалізуйте тест і проведіть онлайн-опитування однокласників.


Завдання 4  (28.04/29.04, 30.04)

 Інформаційні технології в суспільстві. Створіть документ із посиланнями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або на-вчально-розвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо.


Виконання навчальних проектів

(05.05/06.05, 07/05)

Вибрати один проект (стор. 234, підручник Бондаренко), виконати завдання, результати роботи надіслати на електронну пошту до 12.05.


Підсумковий тест 


Виконати до 20.05 до 15.00 


Посилання на сайт та створені файли надсилати на адресу:

Комментариев нет:

Отправить комментарий